آموزش تنظیم حالت اسلوموشن در دوربین آیفون
اپل

آموزش تنظیم حالت اسلوموشن در دوربین آیفون

اگر کاربر شبکه‌های اجتماعی هستید، به احتمال زیاد تصاویر اسلوموشن زیادی را مشاهده کرده‌اید. درست کردن چنین ویدیوهایی، کار سختی نیست، اما در صورتی که اصول اولیه آن را بدانید. در گذشته برای ایجاد این نوع ویدیو، شما به مهارت، تجهیزات ضبط با کیفیت بالا و نرم‌افزار ویرایش نیاز داشتید. امروزه این کاری است که به‌راحتی با آیفون (بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی) انجام می‌شود.

برای تنظیم حالت اسلوموشن در دوربین آیفون کافی است تا به بخش تنظیمات مرتبط با دوربین این دستگاه بروید و تغییرات لازم را اعمال کنید. تغییرات ایجاد شده مرتبط با بخش نرم افزاری است و به سادگی قابل انجام است. در بخش زیر آموزش مرحله به مرحله تنظیم حالت اسلوموشن در دوربین آیفون را قرار دادیم.

برای شروع به تنظیمات اصلی آیفون یا همان setting بروید. در بخش تنظیمات آیفون، به زیرشاخه دوربین یا همان camera وارد شوید تا بتوانید به تنظیمات کلی دوربین آیفون ها دسترسی داشته باشید.

روی گزینه Record Slo-Mo Video کلیک کنید.

گزینه های 120 تا 240 فریم بر ثانیه و 1080p و 720p را بر اساس شرایط مورد نظر خود انتخاب کنید.

با طی کردن مراحل فوق تنظیم حالت اسلوموشن در دوربین آیفون به پایان میرسد و شما میتوانید ویدئوهای مورد نظرتان را به صورت اسلوموشن ثبت نمایید.

ویژگی اسلوموشن به کاربر این امکان را میدهد که تصاویر هنری زیبایی خلق کند. همچنین در برخی از موارد خاص که یک اتفاق به صورت سریع رخ می‌دهد، با ثبت ویدیوی مربوط به آن، هر لحظه اتفاقات در تصویر را با دید وسیع‌تری مشاهده کنند و تمامی جزئیات درون تصویر را مشاهده کنند.

نظر خود را بنویسید