آموزش نصب برنامه پریمیر
آموزش نصب برنامه پریمیر

آموزش نصب برنامه پریمیر

نرم افزار پریمیر چندیدن سال است که به عنوان یکی از برترین ها در ویرایش فیلم و ویدیو می باشد. این نرم افزار ورژن های متفاوتی دارد که هرکدام بنا به سیستم و کارت گرافیکی سیستم شما متفاوت هستند. به عنوان مثال اگر شما یک سیستم کامپیوتری و یا لپ تاپ متوسط دارید، نرم افزار پریمیر 2017 و یا پریمیر 2018 برای شما مناسب خواهد بود. چرا که این نرم افزار برای رندر گیری و خروجی با کیفیت کار نیازمند به یک کارت گرافیکی قوی و همینطور رم قوی می باشد.

Adobe Premiere Pro چیست؟

نرم افزار Adobe Premiere Pro یک نرم افزار ویرایش ویدئو است که توسط طراحان گرافیک حرفه ای برای کار با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا در سپتامبر 2003 توسط Adobe Systems منتشر شد و اکنون بخشی از Adobe Creative Cloud است که توسط سیستم های Adobe راه اندازی شده است. آخرین نسخه آن Adobe Premiere Pro CC 2020 می باشد و با ویندوز 10 یا نسخه های جدیدتر مایکروسافت ویندوز و Mac OS X یا نسخه های بعدی آن سازگار است. می توانید به www.adobe.com، وب سایت رسمی Adobe Systems برای نرم افزار Adobe Premiere Pro مراجعه کنید.

نحوه نصب برنامه

مرحله 1- در ابتدا شما باید فایل برنامه را دانلود کنید. برای اینکار میتوانید از سایت SOFT98 استفاده کنید. پس از دانلود نسخه portable نرم افزار پریمیر وارد پوشه مربوطه میشویم و روی فایل Set-up.exe کلیک میکنیم. در این مرحله باید بر روی set-up کلیک راست کرده و بر روی گزینه Run as administrator کلیک کنید تا مراحل نصب پریمیر آغاز بشود.

مرحله 2- در این مرحله شما می‌توانید زبان نرم‌افزار و محل نصب نرم افزار را تعیین کنید
که پیشنهاد میشه به زبان پیش فرض و محل نصب پیش فرض را تغییر ندهید  بر روی دکمه  Continue کلیک کنید

مرحله 3- در این مرحله شما پنجره پر شدن نصب نرم افزار پریمیر را به ۱۰۰% مشاهده خواهید کرد. در این مرحله دیگر این نرم افزار به طور کامل نصب شده و به راحتی میتوانید از آن استفاده و فیلم های حرفه ای تدوین کنید.

نظر خود را بنویسید