لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟
لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

 ایسوس یا لنوو؟

در این مقاله ما سعی داریم با توجه به محبوبیت و تنوع محصولات این دو شرکت به شما کمک کنیم تا بهترین دستگاه را انتخاب کنید.هم ایسوس و هم لنوو، در حال حاضر جزو بهترین تولید کنندگان لپ تاپ های ویندوزی هستند.با توجه به این که ایسوس با سابقه تر است،اما لنوو هم با جسارت های منحصر به فردی که دارد،در میدان رقابت درخشیده است.اگر طرفدار دو آتیشه هیچ برندی نیستید. و دوست دارید یک لپ تاپ با کیفیت،زیبا و در عین حال قیمت مناسب بخریدف این مقاله برای شما ضروری است

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

معیارهای مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو

به طور کلی برای مقایسه دو لپ تاپ، باید معیارهای بسیاری را مد نظر قرار داد. قیمت، کیفیت ساخت، قابلیت های ویژه، قطعات سخت افزاری، امکانات نرم افزاری و مواردی از این دست، فاکتورهای مهمی هستند که باید برای مقایسه لپ تاپ لنوو با ایسوس مد نظر قرار گیرند. شما باید بدانید که محصولات کدام برند، کیفیت ساخت بالاتری دارند.

از طرفی دیگر هم  باید بدانید کدام برند، لپ تاپ های ارزان قیمت تری دارد. ما برای مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو، فاکتورهای مختلفی را بررسی کرده ایم که جزو مهم ترین ها هستند. لازم به ذکر است که در این مقایسه، به هیچ عنوان قصد جانب داری از برندی خاص یا تضعیف دیگری را نداریم؛ این مقاله بدون هرگونه سوگیری یا قصد و غرض خاصی نوشته شده است.

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟َ

مقایسه کیفیت ساخت لپ تاپ های ایسوس با لنوو

از نظر کیفیت ساخت، لنوو و ایسوس تقریبا در یک سطح قرار دارند. هردو برندهای معتبری هستند و در زمینه تولید لپ تاپ و نوت بوک بسیار موفق عمل کرده اند. بدون شک یکی از دلایل اصلی محبوبیت محصولات این دو شرکت، کیفیت بالای آنهاست. تا چند سال پیش که هنوز لنوو زیاد شهرت نداشت، لپ تاپ های ایسوس به عنوان محصولاتی دارای قطعات با کیفیت و با عمر بالا شناخته می شدند. lenovo هم با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، به کار گیری از دستگاه های بروز و پیشرفته بسیار خود را قدرتمند نشان داده است. البته بیشتر به مدل لپ تاپ که انتخاب کردید هم بستیگ دارد. چون هم لنوو و هم ایسوس، کیفیت را جزو لاینفک لپ تاپ های خود قرار داده اند.

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

قیمت لپ تاپ های ایسوس کمتر است یا لنوو؟!

در این مورد مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو، شرکت چینی برنده است. به طور کلی سیاست lenovo، تولید لپ تاپ هایی با قیمت پایین تر از رقبا بوده است و در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است. البته نباید تصور کرد که قیمت پایین دستگاه های لنوو، به معنی بی کیفیت بودن یا کم دوام بودن آنهاست. اما این یک واقعیت است که شما می توانید با قیمتی پایین تر، یک لپ تاپ لنوو با کیفیت و قدرت عملکردی بالا بخرید؛ در حالی که برای خرید یک لپ تاپ ایسوس با همان کیفیت، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مقایسه لپ تاپ asus با  Lenovo از نظر قیمت

در بخش تنوع مدل هم می توان لنوو را پیروز میدان دانست. اگر لپ تاپ گیمینگ، صنعتی، مالتی مدیا یا هر نوع سیستم دیگری با هر قدرت پردازشی بخواهید، در محصولات هر دو برند می توانید دستگاه مورد نظرتان را پیدا کنید. اما در حالت کلی، لنوو مدل های متنوع تری را وارد بازار کرده است. با این حال ایسوس هم تنوع بالایی دارد و چندین خانواده پرچمدار، میان رده و پایین رده را تولید و عرضه کرده است. مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو در این بخش تقریبا برابر است اما می توان گفت که کفه ترازو، به سمت لنوو سنگینی می کند.

 

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

خدمات پس از فروش لنوو بهتر است یا ایسوس؟

در مورد خدمات پس از فروش هم تفاوتی بین لپ تاپ asus یا لنوو وجود ندارد. هر دو برند از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار بوده و محصولاتشان توسط شرکت های معتبری، گارانتی شده است. برای مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو در این بخش، بهتر است از طریق همکاران ما در نمایندگی لپ تاپ ایسوس، اطلاعات کامل تر و معتبر تری کسب کنید.

 

نتیجه گیری: لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو؟

در مجموع می توان گفت هردو شرکت جزء بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ هستند و از نظر تنوع، کیفیت ساخت و بهره مندی از قابلیت های جدید، در رده بالایی قرار دارند. با این حال به این نکته هم توجه داشته باشید که ایسوس سالهاست در زمینه تولید و عرضه انواع لپ تاپ های گیمینگ، مالتی مدیا، اداری، صنعتی و … فعالیت می کند و از اعتبار بیشتری برخوردار است. اما این مسئله، چیزی از ارزش های لنوو کم نمی کند!

نظر خود را بنویسید