معرفی لوازم جانبی مناسب گیم نت ها

معرفی لوازم جانبی مناسب گیم نت ها

برای راه اندازی یک گیم نت ، باید به نکات زیر عمل کنید:

انتخاب مکان:

قبل از هرگونه کاری، باید یک مکان مناسب برای گیم نت تعیین کنید که بهتر است در نزدیکی به محلی باشد که دسترسی به اینترنت سریع و پایدار دارد.

تجهیزات:

باید دستگاه های حرفه ای و گیمینگی مانند کنسول بازی ، لپ تاپ،مانیتور،هدست ، چهارچوب های گیمینگی و .. در اختیار داشته باشید.

نرم افزار گیمینگ:

بعد از تجهیزات، نرم افزار گیمینگ مناسب را باید نصب کنید که بهترین نوع آن یک پلتفرم آنلاین مانند Steam یا Origin است.

اینترنت:

اتصال به اینترنت سریع و پایدار برای ارائه یک تجربه بازی حرفه ای و بدون درهم ریختگی بسیار حیاتی است.

تعیین قیمت:

برای گیم نت خود، باید قیمت هارا تعیین و بازیکنان را آگاه کنید تا بتوانید به آنان ارائه خدمت کنید.

برای گیم نت، تجهیزات زیر ممکن است مورد نیاز باشند:

  1. کامپیوترهای گیمینگی با پردازنده های قدرتمند و کارت های گرافیک بالا
  2. مانتیتورهای با کیفیت و اندازه مناسب
  3. صندلی ها و چهارچوب های گیمینگی که برای بازی های طولانی مدت و راحتی بازیکنان طراحی شده اند.
  4. لوازم جانبی مانند هدست ها، دسته های بازی، کیبورد و ماوس گیمینگ
  5. آنتی ویروس موثر ، نرم افزار نظارتی و فایروال مناسب برای حفاظت از کامپیوترهای گیم نت در برابر حملات هکری و ویروسی
  6. مبدل های تصویر برای اتصال کنسول های بازی به مانیتورهای کامپیوتر

ویژگی های لوازم جانبی مورد استفاده در گیم نت ها

مسئله حائز اهمیت در این بین لوازم جانبی مورد استفاده در گیم نت است. تا زمانیکه از لوازم مناسب استفاده نکنید نمیتوانید به خوبی بازی کنید. کیفیت ساخت محصولات، دقت آنها و خوش استفاده بودن از نکاتی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

ماوس گیمینگ

مهم ترین تفاوت ماوس های گیمینگ با ماوس های عادی تفاوت در سرعت و دقت آنها است. همین تفاوت کوچک باعث اختلاف قیمت زیاد آن‌ها شده است. ماوس‌های ویژه بازی، با سرعت بالاتری می‌میتوانند حرکات و واکنش‌های ما را به سیستم منتقل کنند. همچنین کوچکترین تغییری را در حدود حرکت ما ایجاد نمی‌کنند. چون این ماوس‌ها مجهز به سنسورهای دقیقی هستند. ماوس هایی همانند A4tech X7 ، Uctech GX80 و GX90 میتوانند انتخاب های مناسبی باشند.

 

هدست

هدست گیمینگ دارای ویژگی های هدفون‌های عادی به اضافه میکروفون جدا است. در بدنه هدست های گیمینگ از آلومینیوم استفاده شده تا سبک باشد و از قالب های ژله ای و سیلیکونی استفاده میشود تا بازیکن در هنگام بازی های طولانی و بلند مدت احساس سنگینی روی گوش نکند. همینطور استفاده از سیلیکون در این نوع هدست ها باعث کاهش تعریق بدن میشود.

هدست های گیمینگ اکثرا دارای کیفیت صدای ۷.۱ کانالی هستند که صدای رسیده به گوش کاربر، به شکل احاطه شده پخش می‌شود. به عبارت ساده‌تر، صدای پخش شده، به حالت احاطه شده به گوش کاربر می‌رسند و کاربر حس می‌کند که واقعا در محیط قرار گرفته است. شما میتوانید با خرید هدست های A4tech hs30 ، hs60 تجربه یک بازی هیجان انگیز را داشته باشید.

کیبورد

گیمرهای حرفه‌ای خوب می‌دانند که یک کیبورد گیمینگ چه تاثیر به سزایی در عملکرد و سرعت بازی آن‌ها خواهد گذاشت و از این رو حاضرند بابت این صفحه کلیدهای خاص بهای بالایی بپردازند تا در کنار ماوس، مانیتور و هندزفری گیمینگ خود از آن استفاده کنند. در نتیجه کیبورد گیمینگ از مواردی است که باید در خرید آن دقت کنید. کیبوردهای شرکت ای فورتک مانند A4tech kb28 از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند.

ماوس پد

ویژگی‌های موس پد گیمینگ نسبت به موس پد عادی ابعاد آن است؛ ماوس‌پدهای عادی بزرگ ابعادی در حدود 20 در 10 سانتی‌متر دارند، درحالی که کوچکترین ماوس‌پدهای گیمینگ از بزرگترین موس پد های عادی بزرگترند. دلیل بزرگتر بودن ماوس‌پدهای گیمینگ این است که در حال بازی، شما توجهی به موقعیت دست خود ندارید و ممکن است تا با حرکات ناگهانی و سریع ماوس خود را از روی ماوس پد خارج کنید، موس پد های گیمینگ دارای ابعاد بزرگی هستند تا شما نگران موقعیت دست خود نباشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های ماوس پد مناسب برای گیمینگ و ویژگی موس پدهای گیمینگ الماس و بلودی، فوم به‌کار رفته در لایه زیری آن‌هاست. ماوس‌پدهای گیمینگ برای ماراتن‌های بازی طراحی شده‌اند و با استفاده از فوم مناسب و باکیفیت از خسته شدن مچ دست شما در مقابل سطح میز محافظت می‌کند.

 

 

نظر خود را بنویسید